fbpx

ЯК ПІДГОТУВАТИ ДЕТАЛЬНИЙ ПЛАН РОЗРОБКИ САЙТУ

BYCHAI STUDIO

05/01/2019

Наш досвід показує, що наявність плану створення сайту значно скорочує час, необхідний на реалізацію, тестування і запуск проекту. Це дозволяє оптимізувати бюджет і швидше почати отримувати вигоди від використання свого нового ресурсу. Саме тому підготовці плану слід приділити певний час. Далі ми розповімо про найбільш важливі питання, які потрібно продумати під час планування.

 

Мета та цілі. Потрібно відповісти на просте запитання: які функції майбутнього онлайн-ресурсу, які вигоди він буде приносити? Задуматися про це слід на етапі створення плану робіт з розробки сайту, тому що це визначить багато рішень і допоможе скласти технічне завдання. Дизайн, структура і наповнення сторінок залежать саме від первісної мети.

 

Доменне ім'я. Якщо вибрати домен відразу, можна істотно скоротити етапи тестування і перенесення сайту на хостинг. В процесі розробки програмісти розгортають локальний сервер, де створюють тимчасову адресу, за якою будуть звертатися до проекту під час роботи. При перенесенні сайту цю адресу буде замінено на доменне ім'я. Якщо воно буде відомо заздалегідь, доведеться зробити набагато менше правок в коді. Це знизить кількість помилок і пришвидшить реалізацію проекту.

 

Дизайн. Незважаючи на те, що розробка сайтів завжди включає в себе етап підготовки дизайну, продумати візуальну концепцію, сформувати побажання варто заздалегідь. Чи буде зовнішній вигляд сайту графічно насиченим, або лаконічним, чи потрібно адаптувати його під мобільні пристрої, використовувати фірмові кольори, або підібрати іншу палітру – всі ці та інші питання допоможуть дизайнерові швидше знайти рішення, яке повністю влаштує сторони.

 

CMS. CMS (Content Management System) – система управління контентом сайту. Це саме той інструмент, за допомогою якого ви, або адміністратори керуватимуть інформації, що публікується. Вибирати CMS потрібно перед початком розробки. Справа в тому, що CMS визначає: особливості верстки, структури сторінок і файлів проекту; які компоненти вже існують, а які доведеться розробляти з нуля; вимоги до використовуваних технологій, параметрам хостингу,  або сервера.

 

CMS бувають платні та безкоштовні. Перевага останніх – велика кількість доповнень і готових компонентів. Платні ж системи вибирають ті, хто пред'являє високі вимоги до продуктивності, безпеки і зручності адміністрування майбутнього сайту.

 

Контент-план. Тут не потрібно формувати детальну сітку публікацій контенту. Досить визначити, які типи інформації розміщуватимуться на його сторінках. Це можуть бути картки товарів, приклади виконаних проектів, описи та презентації послуг, каталог товарів з фільтрами, відео, аудіо, інтерактивні ігри. Навіть приблизний план дозволить знизити кількість доробок, які доведеться зробити в процесі використання сайту, а також передбачити зручні можливості для роботи з будь-яким конкретним типом контенту.

Facebook
Twitter