fbpx

ЯК РОЗРОБЛЯЄТЬСЯ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ КОМПАНІЇ

BYCHAI STUDIO

05/01/2019

Якщо говорити просто, то розробка фірмового стилю – це індивідуальний підхід компанії до оформлення своїх документів, матеріалів, приміщень і навіть товарів. Знайти унікальне рішення – не таке просте завдання, як може здатися, але зробити це необхідно.

 

Просто уявіть, що назва вашої компанії пишеться різним шрифтом і кольором в рекламі, на вивісці, фірмовій канцелярії і бланках договорів. Це може викликати в покупця, або клієнта недорозуміння і сформувати неприємні враження від звернення.

 

Де використовується фірмовий стиль? Ваш унікальний підхід до оформлення повинен бути присутнім скрізь, де потенційний клієнт так чи інакше контактує з вашою компанією. Перший раз він бачить вас в рекламі, потім переходить на сайт, відвідує магазин, або офіс і, якщо його нічого не збентежило, здійснює покупку. Скрізь він стикається з різними матеріалами, але єдиним дизайном фірмового стилю.

 

Унікальні елементи оформлення інших компаній буквально оточують нас. Ви можете виявити їх всюди: на упаковці, пакетах, коробках; в дизайні офісного, торгового або іншого комерційного приміщення; на бланках, документах, договорах та візитках; в різних рекламних матеріалах; на сувенірній продукції і не тільки.

 

Якщо всі описані об'єкти будуть належати одній компанії, яка правильно використовує свій фірмовий стиль, вони будуть здаватися елементами єдиної системи.

 

Складові елементи корпоративного стилю:

 

Колірна гама – фірмове поєднання відтінків, яке повинно якимось чином асоціюватися з діяльністю компанії. Щоб вибрати правильну комбінацію, необхідно розбиратися в психології кольору.

 

Шрифт – фірмове креслення літер, яке буде використовуватися для оформлення текстової інформації в інших елементах фірмового стилю, статтях і матеріалах компанії. Можна вибрати кілька різних, але поєднаних гарнітур, для різних способів застосування.

 

Логотип – базовий елемент, на підставі якого цільова аудиторія буде відрізняти ваш продукт від пропозиції конкурентів. Розробка логотипу включає в себе: текстову, графічну і візуальну інформацію та їх комбінацію.

 

Слоган – спрямований на клієнтів і покупців девіз, який повинен підкреслювати особливості пропозиції та діяльності компанії.

 

Фірмовий блок – системний модуль, який включає в себе логотип і назву організації, а також додаткові елементи графічного оформлення.

 

Як розробляється дизайн фірмового стилю організації? Як вже було сказано вище, фірмовий стиль – складна система, яка складається з безлічі елементів. Не зважаючи на те, що їх кількість практично безмежна, основними є всього чотири, які найчастіше використовуються. Саме з них і починається розробка корпоративного стилю.

 

Логотип. Це головний будівельний блок для всього фірмового стилю. Саме логотип визначає використовувану компанією колірну гаму, шрифтові гарнітури і графічні елементи оформлення. Саме з цього і починається робота зі створення фірмового стилю.

 

Візитки. Візитна картка повинна бути у кожного співробітника, який так чи інакше стикається з вашими потенційними покупцями. На візитці в обов'язковому порядку розміщується логотип компанії, прізвище та ім'я співробітника, його контактні дані. Кольори і шрифти оформлення найчастіше запозичуються з логотипу.

 

Бланки. Це може бути єдиний, шаблонний порожній документ, або серія різних заготівок під складання паперів. Оформленню піддаються колонтитули листа. Фірмовий бланк допомагає підвищити статус компанії в очах клієнта. І, оскільки документи зазвичай читають уважно, факт наявності унікального корпоративного оформлення ніколи не залишається непоміченим.

 

Папки та конверти. Ці елементи використовуються для зберігання, вручення і пересилання різних паперів, матеріалів і документів. На них часто розміщують назву, логотип і, за бажанням, будь-яке зображення, що має відношення до діяльності організації.

 

У розробці фірмового стилю компанії завжди бере участь велика команда професіоналів. Це маркетологи, дизайнери, копірайтери, фахівці з типографіки та ін. При злагодженій роботі всієї команди в підсумку виходить індивідуальний і креативний продукт, який буде служити не один рік, поки не буде задуманий ребрендинг.

Facebook
Twitter