fbpx

ЛОГОТИП – ВІЗУАЛЬНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ МІСІЇ КОМПАНІЇ

BYCHAI STUDIO

05/01/2019

Логотип – ключова частина візуальної ідентичності Вашої компанії, перша сходинка у формуванні лояльності клієнта. Економити на айдентиці те саме, що намагатися запропонувати споживачеві продукт в етикетці, дизайн якої розроблений «на коліні», а друк зроблений на струменевому чорно-білому принтері.

 

Будучи найважливішим елементом іміджу, ідентифікатором компанії на ринку, логотип є не що інше, як гарант якості в сприйнятті споживача. Компанії з якісно розробленим фірмовим стилем завжди солідніші і прийнятливіші для споживача, ніж фірми одноденки, чиї товари або послуги «БЕЗІМЕНІ».

 

Зустрічають по одягу, цей принцип як ніколи актуальний в боротьбі за нових клієнтів, бо саме логотип і є першим враженням про Ваш бізнес для потенційних партнерів.

 

Ідеальний логотип, як частина бренду, сприяє формуванню лояльності між Вашим бізнесом і його споживачами.

 

Ми прийшли до деяких простих істин, які по можливості варто враховувати при створенні логотипу, і з радістю поділимося ними з Вами.

 

1) Клієнти повинні бути в змозі сказати, чим займається Ваша компанія, просто глянувши на логотип. Такий варіант збільшує шанси закріпитися в свідомості з першого погляду і розраховувати на зворотний зв'язок.

 

2) Використовуйте в логотипі лише шрифти і символи, які однозначні в сприйнятті.

 

3) Абстрактні форми будуть марні без належних витрат на маркетинг (яскравим прикладом такого логотипу є компанія Nike, яка витратила мільйони і роки, щоб домогтися асоціації своєї «галочки» зі спортивним способом життя).

 

4) Найкращою базою логотипу є той меседж, який несе в собі місія Вашої компанії. Повинен спостерігатися гармонійний взаємозв'язок місії, слогану та логотипу компанії. Звичайно, це при умові, якщо ваш фірмовий стиль – це не просто данина моді чи втілення виразу «я не гірший від інших! у мене теж є логотип!».

 

5) Проаналізуйте логотипи конкурентів. Відобразіть свої унікальні бізнес пропозиції за допомогою графічних інструментів айдентики.

 

6) Чим лаконічніший Ваш логотип, тим краще! Пам'ятайте, Ваш логотип повинен добре масштабуватися – він повинен працювати і на візитній картці, і на кузові вантажівки. Незалежно від розміру носія, кольорового або чорно-білого варіанту, він повинен бути читабельним, розбірливим.

 

7) Тільки унікальний дизайн. При використання різних шаблонів (кліпарт) у створенні логотипу висока ймовірність зустріти щось до болю схоже в фірмовому стилі у інших компаній, які також вирішили заощадити на виготовленні якісного логотипу.

 

8) Монохромність – кращий варіант реалізації логотипу. Чим менше кольорів використано у Вашому лого, тим меншими будуть витрати при виробництві канцелярських товарів і рекламної продукції з символікою. «Робочий момент» такого логотипу не буде втрачено ні при факсимільній передачі даних, ні за інших умов, коли кольоровий друк обмежений.

 

Переймаючись питанням про необхідність професійної розробки логотипу для Вашої організації і, відповідно витратам пов'язаних з нею, пам'ятайте, що з часом саме цей візуальний атрибут Вашого бізнесу стане його невід'ємною частиною для клієнтів. У разі якщо після закінчення деякого часу Ви зважитеся на його редизайн, або заміну – це може суттєво вдарити як по лояльності до Вашого бренду з боку споживачів, так, звичайно, і по найголовнішому – його впізнаваності. Якщо така можливість існує – зробіть логотип «від і до», скориставшись послугами професіоналів.

Facebook
Twitter