fbpx

САЙТИ НІКОЛИ НЕ СПЛЯТЬ, АБО НАВІЩО МЕНІ ПОТРІБЕН ВЕБСАЙТ

BYCHAI STUDIO

05/01/2019

Вечірній час, коли більшість компаній вже завершило робочий день, їх офіси закриті, а торгові площі ретельно прибирає обслуговуючий персонал – час інтернет-серфінгу. Люди повертаються до своїх домівок, і 6 з 10 у віці від 15 до 40 з головою занурюються в глобальну павутину. Якщо у Вас є веб-сайт – цей час працює на Вас. Нехай віртуально, але Ваша компанія «тримає руку на пульсі». Наявність сайту є еквівалентом того співробітника, який працює цілодобово – навіть у вихідні і свята!

 

Небажання давати фору своїм конкурентам, перевага в маркетингу і підвищення лояльності споживачів – ще один аргумент обзавестися сайтом, щоб, якщо не «обігнати», то врівноважити свої позиції на «ігровому полі».

 

На жаль, але поширена фраза про те, що «лінь – двигун прогресу» все більше стає актуальною. Традиційні методи пошуку і покупки товарів або послуг, чи то прогулянка магазинами, відвідування виставок або ярмарків, витісняється інтернет-запитами в пошукових машинах. Для тих, хто вирішує свої потреби запитами в мережі, компаній, які сайтом так і не спромоглися обзавестися, буквально не існує.

 

Наскільки злагоджено функціонує зворотний зв'язок з клієнтами у Вашому бізнесі? Будь-який комерційний розвиток пов'язаний з новими ринками збуту, новими клієнтами, більшість з яких виникають або завдяки маркетингу, або «за рекомендацією» («сарафанне радіо»). Вашою конкурентною перевагою буде діалог зі споживачами –  додайте сторінку відгуків на своєму інтернет-ресурсі, форму зворотного зв'язку в контактах або розмістіть кнопки прив'язки до соціальних мереж. Найідеальнішою формою зворотного зв'язку є варіант, коли попередні відгуки про Ваші послуги та Ваші відповіді можуть прочитати майбутні замовники, покупці, клієнти –  це найкращий показник клієнтоорієнтованості Вашого бізнесу.

 

Ваш сайт з невеликими витратами на просування – це потужна таргетована реклама, яка приваблює потенційних покупців на Ваш сайт, де, на відміну від торгових площ реального світу, вже немає ніяких конкурентів.

 

Діловій людині добре відомий вислів «Час-гроші», ось саме цей дорогоцінний час і економить сайт. Всього один раз виклавши інформацію в мережі, Ви гарантовано позбавляєте себе і своїх співробітників від щоденної рутини телефонних питань, які в своєму характері є навколо діловими: де знаходиться офіс, режим роботи торгової точки, актуальність товарів в наявності і під замовлення –  все те, що передує угоді, але не гарантує її. Всякий раз почувши таке запитання, Ви сміливо можете запропонувати потенційному клієнту ознайомитися з Вашим сайтом в мережі, де є вся необхідна інформація.

Facebook
Twitter